Långpromenad i solskenet

Det är något speciellt med söndagar, det känns precis som att det är ett täcke att "lugn" som sträcker sig över staden...

Idag blev det både en första frukost och andra frukost, eller brunch kanske vi ska kalla det eftersom att klockan passerat 12. Första frukosten bestod av en näringsshot fullproppad med näring och vitaminer från: nässelpulver, spirulina, kuzu, acai, sesamfrön, kokosolja, havregryn m.m. en kopp grönt té samt en rullmacka med prosscoti (?) skinka. Nästa frukost bestod av 2 kokta ägg och kaffe. Jag har fått dille på kaffe och måste erkänna att det är ganska mysigt att kliva upp och göra sig en kopp.

Solen har skinit hela dagen och jag kunder inte hålla mig ifrån en promenad, jag strövade runt i 1 timme och tog mig runt 5km lyssnandes på p3 dokumentär poddar. När jag kom hem körde jag även lite styrkeövningar med hantlar.

Tvättmaskinen har gått hela dagen och kattvakten är informerad om hur katterna ska skötas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥