Ledig

Hallå =)
Då var man ledig i en vecka innan skolan kör igång igen då. Varför ska loven alltid gå så fort för?=O Ska börja träna nu i höst, blir ett tvång. Haha. Så jag ska iväg till Haga någon gång om 2v, då jag fått min lön från sommarjobbet, och köpa mig ett träningskort som man kan använda till alla träningspass de har där. Som tex.Aerobic och Bodypump som jag är mest intresserad av att köra. Men vi får väl se=)


Idag vaknade jag väl vid 10, då låg det en ur gullig lapp bredvid mig som älsklingen min skrivit (som är på jobbet just nu) Du är så mys! Ja iallafall, så har jag hittills hunnit slå in presenter, dammsugit, plockat lite, sett lite på tv och suttit här. Så jag har hunnit med en del på bara 4timmar ;D Hehe. Nu är det bara 2timmar kvar (ungefär) innan min älskling kommer hem. Mums.

Sen är det väl inget speciellt som händer, hoppas på en sväng till IKEA så vi kan köpa något att lägga kläderna i. Sen så kanske vi kan få upp persiennerna oså också. Vi får väl se. =)

Igår när älsklingen höll på att ta ner sly o skit så pratade jag och hans mamma om julafton och sånt, och ååhhh vad jag längtar dit! Till julmyset, till glöggen, till stämningen, PAKETEN... Åh! Kan nästan känna doften av julgran när man tänker på det=)! Undrar hur jag gör i jul, nu har jag ju 3 Julafton(ar?) jag måste fira. En gång med mamma, en gång med pappa och en gång med älsklingen min... Hm.. Får försöka tänka ut det där:D

Good bye summer, welcome autumn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥