Mys

Då var man inne i Augusti månad och det känns helt okej, jag tycker det är mysigt med höst =)
I veckan var jag,mor och älskling förbi IKEA och köpte persienner och hatt- samt skohylla till våran stuga. Plus att farmor och farfar har fixat en vägg lampa till oss. Blir riktigt fint här inne, men känns som att man aldrig blir klar=O

Linnéa har tagit min stuga så nu är jag heltidsbosatt hos älsklingen min, det klagar jag absolut inte på;D

Nu har jag avklarat 3v på sjukhuset, i början var det riktigt segt men det har blivit roligare med tiden eftersom att man lär sig mer och mer.Så kommer jag också (förhoppningsvis) lära mig att sticka patienter också. Men denna vecka var det bara svårstuckna så jag har inte fått chansen än, tyvärr.

Ja, och snart är sommarlovet slut. Bara 2 veckor kvar... Buhu.. Det är sjukt vad tiden går fort. Men jag får väl försöka se fram emot alla nya ämnen, tex. teckenspråk som jag kommer få läsa höst och vår terminen.

Ne nu ska jag röra på mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥