Onsdag :)


Hallå:)


Slutade vid 2idag(sånna tider gillar jag). Så jag cyklade mot markbacken och köpte mig lite vatten till träningen och en apelsin festis, mums var det;D Sen har jag suttit och letat fakta till naturkunskaps läxan som vi har i morn, att man ska skriva om jordens utveckling. Från BigBang o framåt. Så nu när jag blev klar så tänkte jag att jag kunde skriva lite här så jag har lite tidsfördriv till min älskling kommer:)


Idag ska jag som sagt träna, med Karin kl.18.30 på haga. Ska bli fett niiiiiice;D Fast jag känner mig riktigt slö och har ont i armen efter sprutan så vi får se hur det går :):):)

Imorn ska jag till Nya Trafiksskolan och köra bil KÖRA BIL med en okänd människa, känns inte lite läskigt O_o .. Aja, men det är bara att hålla tummarna på att det går bra och att jag lär mig en massa nya saker.

Sen på fredag så ska Patric och älsklingen hitta på någon överraskning åt mig och syster :O Vi är nyfikna på vad som kommer att hända kan jag säga :)


Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vänta på min darling.


Älskar dig Johan!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥