Första snön 2008


God morgon:)
Lite väl tidigt för mig nu när det inte är skola så jag antar att jag går och lägger mig snart.
Var barnvakt igår och det gick hur bra som helst:)
Första snön har kommit, och jag känner väl ingen större glädje till snö i oktober. Utan den hade gärna fått komma i december i stället. Lagom till jul. Nu är den mest bara ivägen, det blir halt och kallt. Usch. Nej tack vet jag sol och varmt:)
Idag blir det att duscha och packa innan det är dags att lägga sig. För i morgon blir det party må jag säga :) Tror att bussen åker runt 12, men är inte helt säker så jag får höra med min syster sen. Hon kanske har koll.
Det är ett år sen jag träffade min älskling för första gången, det var på Halloween som jag och syster gick till markbacken och träffade denna härliga kille. Tänk att han till slut blev min? Det är hur underbart som helst! Och jag är så tokigt kär så det finns inte. Hoppas att det håller i sig, forever and ever :) Älskar dig Johan av hela mitt hjärta!!!
Pussar på han<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥