Närmar sig November

Trott eller ej men det närmar sig vinter, man blir alldeles varm i magen när man tänker på det där goda doften av julgran, kanel, glögg... Julklapparna under granen och alla är glada. Jag längtar en smula, en stor smula, till jul. Det ska bli mys. :) Beställde julklappar för 400 kr igår som ska komma. Så har jag fixat en till Linnéa. Så nu är Albin, Edvin, Mamma, Pappa o syster färdiga. Nu är det bara min älskling och Karin kvar. De svåraste :) Får se vad jag kan hitta på till er ;)

Var inne lite nu och kikade på lite allt möjligt som kanske kunde passa de, men det slutade med att jag hamnade på H&Ms hemsida o köpte trosor o en BH för 300:O Inte bra. Ångrade mig precis när jag skickade beställningen xD Men jag behöver det så det kanske var lite bra ändå....

18.30 är det träning. Woho. Är kul så kul. Eller snarare skönt:) Igår på idrotten tränade Hanna min mage genom att trycka ner mina ben så ska jag ner mot backen och upp igen (jätte jobbigt) jag klarade kanske 4st, max alltså. Men uuuuj vilken träningsvärk jag har i nedre magen nu. Hihi:D

Älskar dig Johan!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥