Fredag, yeha

Äntligen! Ännu en fredag :D Dock en väldigt seg dag och jag känner mig väldigt slö.
Gick hem med cykeln förut pga att jag fick punka i början på veckan (jippie..) så gubben i markbacken tog hand om den, när jag kom hem hade jag fått ett brev om att ett paket kommit till mig på posten så jag tog systers cykel och hämtade det. Trodde inte att det skule vara SÅ stort. Men det det var det ju såklart ,så jag fick ställa det på pakethållaren, hålla i den samtidgt som jag fick gå med cykeln hem. Men jag kom hela vägen och det är ju bra :) Så nu har jag suttit och tittat igenom allt jag fått ( det är julklappar o ett års presenter till älsklingen ) Och allt verkade vara med:) Tur det. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för något :P Sitta och vänta på älsklingen.

Trevlig helg :) ! Snart jul.

Love you Johan<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥