Slaskigt värre

2h i skolan är en perfekt längd, hehe. Hade bara idrott och matte idag. Så skönt så. Det jobbiga var ju att ta sig dit. Slask och elände:P Men jag tog mig både dit och hem, helskinnat.
Har precis ätit 2mackor med skinka och druckit 3glas juice. Så mums. Så har jag plockat ner alla nytvättade kläder i kassen. Och nu har jag tråkigt. Hoppades på att filmen jag håller på att ladda ner skulle vara klar, men icke då. Så jag får väl slå på AnneFranks Dagbok istl. Så blir det ju träning ikväll, på tal om det så har mitt träningskort försvunnit! Vettefan vart jag har lagt det, så karin tror jag kommer få betala 100kr nu. Och det är ju ett jäkla skit när man inte har dom pengarna :P Så vi får se hur det går. Tindrar jag med ögonen kanske jag kommer in iafa :)

Ne nu ska jag kikas på lite film :)
Tjingelingeling:D

Du är perfekt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥