Lugn lördag

Tja:)
Igår var det första utgången för mig då, var inte så stor skillnad ifrån de senaste gångerna vi har åkt färja. Förutom att det inte guppade ^^, Det var himla kul och längtar tills nästa gång älsklingen och jag går ut. Vi var på klaras, vi satt på nedervåningen i typ 2h och drack stor stark och isbjörn, x-ider och lite så och försökte ringa dit folk men ingen kunde komma, sen gick vi upp till övervåningen och skulle ha en varsin öl. Men då lurade bartendern i oss att vi skulle ha en varsin ubåt. Då sänkte man ner en jägermister i ölen. Fyfan, det var inte gott. haha. Sen dansade vi hejvillt ett bra tag. Kändes som det var i flera timmar. Vart ganska varmt. Sen vid två så kom älsklingens pappa och hämtade oss. Vi slocknade ganska fort vi kommit i säng. Haha.
Tack för en alldeles underbar kväll/natt min underbara älskling. Du är mitt allt!<3

Idag vaknade vi väl runt ett tror jag. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Vi åt lite frukost men ingen av oss hade någon vidare aptit så vi gick ut igen och nu har jag suttit och skrivit lite på mini projektet och så:) Och lyssnad på en massa bra musik såklart!
Ha en fortsatt trevlig helg

Älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥