Torsdag, massa plugg

J*vlar vad saker vi har att göra i skolan nu, det är helt sjukt! Och en till grej som är helt sjuk är att efter den här veckan har vi 2v. till påsklovet, efter det har vi 1v i skolan sen går vi på praktik i 5v. och efter det är det ca. 1,5 v. kvar till sommarlovet:O Det är ingenting! Man blir ju nästan glad. Haha. Hoppas bara att man hamnar på en bra praktik så man slipper lida sig igenom de sista veckorna. ^^
I veckan har det varit träning, måndag aerobic och body pump och tisdag core, som vanligt. Så skulle vi ju på box i onsdags men dumma jag försov mig... :( Förlåt mig igen Karin!

Annars har det mest blivit en massa pluggande för min del, nästa vecka har vi ju två prov, ett muntligt prov, sen har vi en massa annat att skriva... Blir tokig på att lärarna inte kan prata med varandra så att vi slipper få det såhär!

Ja, just ja! I tisdags var vi på universitetet och tog venprover. Var lite små läskigt i början men sen när man väl hade gjort det så kändes det inte så farligt längre. Nog för att det kändes lite ovant, inte så konsigt kanske.
Idag körde vi HLR och jag klarade det i år igen ^^
Imorgon är det äntligen fredag, man blir lika glad varje vecka. Då blir det först en lång och tråkig dag i skolan pga. naturkunskapen som förstör allt och sedan blir det att åka till Pernilla och Camilla som fyller år snart :) Så ska säga lite grattis och så:D Nästa helg är det minsann min tur att fylla år iallfall ;D Längtar lite, men bara lite:D
Älskar min sjukt underbara Johan, "All I have is you, all i need is you"<3


(En bild ifrån venprovtagningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥