Konstiga drömmar

Först var det såhär att jag gick in i ett rum, jag och Karin skulle i väg och boxas men jag var lite för tidig så jag kom lite före. Inne i rummet sitter bla. pappa och två gammla klasskompisar på varsin sån där boll, vad heter de? Pilatesboll? Med blåa hallonhattar på sig, vi gjorde hattar på lågstadiet som vi skulle ha på en revy som liknade hallon fast de var rosa i drömmen var det blå. Haha fan vad fult det var. Pappa med en hallonhatt på en pilatesboll. Sen iallafall så blev jag biten på något konstigt vänster av en hund eller liknande. Så hela armen svullnade upp och blev helt prickig, såg ut som en massa röda torra finnar typ. Så blev jag skakis i hela kroppen och jätte yr. Så kom en sjuksköterska, varifrån har jag ingen aning om. Så satte vi oss vid ett bord, hon skulle tydligen ge mig en spruta i handen. Men hon stack fel hela tiden "oj här var benet ja" "Oj det här blev inte rätt" osv. Men tillslut fick hon in den rätt och JÄVLAR vad ont det gjorde! Sprutan jag fick var tydligen något slags blodprov som ledde ner till en kateterpåse som hon skulle fylla upp med mitt blod. Det gjorde så ont, jag grät och skrek. Och vaknade till ifrån drömmen utav att jag just skrek, eller inte skrek men skrek med stängd mun. Usch vilken konstig dröm, drömmar brukar ju tyda på någonting. Någonting jag har gjort eller någonting jag känner eller så. Undrar vad den här betydde?:P

Igår förresten så fick jag ge mitt första insulin :) Tycker det är lite obehagligt med nålar men det gick fint. Tanten insisterade på att jag skulle få göra det, och bra gick det:) (var kanske där nålen kom in i drömmen..)

Idag vet jag inte vad som händer, är ledig iallafall så ska ligga och ta det lugnt. Behöver samla på mig nya krafter efter som att de andra är helt slut.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥