Lugna puckar

Första grillningen idag (förutom när vi grillade på en elgrill hos Patric då) så vart det lite rester från gårdagen till. :)

Jag är himla sugen på att göra någonting, alltså förnya någonting. Typ färga håret, köpa nya kläder.. Jag vet inte riktigt vad men någonting vill jag göra. Bara för att få lite förändring, förslag?:D

Sitter med TV:n påslagen, går bara skit program.. Så har precis satt i hörlurarna och lyssnar på Slipknot - Psychosocial för tillfället. Riktigt skön låt. Tänk att man kan bli på ett så bra humör av lite musik. :D Och de flesta låtar jag har förknippar jag med någonting, en känsla, ett minne.. Det gör musiken till något extra :D

Jag har faktiskt gjort en beställning på H&Ms hemida, jag förstår nämnligen inte vart mina underkläder tar vägen, de bara försvinner så jag beställde ett par nya. Så hittade jag en jätte fin topp som jag beställde också. (Syns längst ner inlägget)
Det är kul att shoppa, önskar att jag hade miljoner som jag bara kunde lägga på att köpa kläder, smink, utlandsresor.. Osv osv för :D Vore inga fel.

Skickade ett mejl till Elisabeth angående praktiken iförrgår och fick svar idag. Det var som jag anade, alltså att jag inte kommer att få vara på sjukhuset. Så vi får väl se hur vi löser det:)

TIPS! en låt som garanterat kommer att få dig på bra humör och som kommer få dig att längta ännu mer till sommaren: Yves Larock - Rise up

Ha en fortsatt trevlig påskhelg :D

Älskar min underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥