Mys outfit


Sitter och knappar lite på datorn som vanlitg då. Vill hitta på något men vet inte riktigt vad det skulle vara i så fall så jag antar att det blir en slapp dag. Just nu är det Simpsons på tv och det är ju bra:D Just för tillfället sjunger han den där Kiss låten " I was made to loving you baby, you was made to loving me.." Skulle behöva skriva lite på naturkunskapen så att den är överstökad men jag orkar inte riktigt göra det.. Så otroligt tråkigt att skriva om ekosystem och skit, plus att jag har tappat bort pappret om de andra uppgiften vi fick. Kanon. Sen måste jag skicka in den där diktanalysen till svenskan också, så måste Karin och jag skriva på teckenspråks grejen. PLUS att jag ska redovisa på teckenspråk på måndag!!! Kan ingenting utav det jag ska säga..Hanna heeelp!
Dagens mysiga outfit, haha. Orkar inte göra mig i ordning idag. Inget smink, okammat hår, mjukisbyxor, fluff strumpor och älsklingens alldeles förstora tröja^^ Men mysigt är det. Fattas bara att jag tar min jätte mysiga filt och lindar runt mig. Tror dock att det är lite för varmt för det.
På tal om varmt så är det inte långt kvar alls tills det är sommarlov nu! 7veckor bara. Eller 7veckor minus en dag:D 51 eller 52 dagar. Sköööönt.

Kärlek är det bästa som finns, jag vill känna närhet, jag vill känna kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥