Snart dags..

Igår så lyssnade jag på några föreläsningar på skolan sen åkte jag och bejb till stan där jag köpte body lotion och blonde sen åkte vi till mamma för att jag var så himla hungrig. Hittade en pizza jag värmde sen tog vi oss varsinna svin äckliga glassar från lidl efter åt - ett tips köp inte glassar från lidl!
Sen var det tänk att vi skulle åka till pappa, men vad händer? Jo, bilen startar inte.... Älsklings pappa fick komma med kablar och efter ett bra tag funkade bilen igen, woho. Så vi tog oss hela vägen till pappa och stekte oss varsina hamburgare och pommes. Sen läste jag en god natt saga för Edvin. Halvan är polis och halvan är brandman. Sen såg vi på lite filmer innan vi la oss.

Idag vaknade jag av att farmor och farfar hade kommit, var väl runt 10-11 tiden. Så gjorde mig i ordning lite snabbt och var lite social med de och patric o syster. Så fick vi lax och jordgubbstårta - mums!
Så skulle vi åka hem till Avdala igen, men funkar bilen? Nej.. Hmm.. Efter många om och men så fick jag och Patric knuffa igång bilen. Efter att vi gjort det några gånger och halv sprang bakom bilen så funkade den igen. Konstigt det där, med bilar.. Så vi kom hela vägen hem.
På vägen så tittade vi efter min praktik plats, men vi hittade den inte så vi beslöt oss för att istället ta och titta på en karta för att veta vart den finns.

Snart är det dags för att grilla lite fläskfilé och så :D Ska bli massa mums!

Älskar dig Johan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥