Youtube.com

Sitter och tittat lite på youtube, tänkte dela med mig lite av vad jag tittar på :D
Yves LaRock - Rise up, riktigt skön låt om man frågar mig:D Sommar sommar!

Guru Josh Project - Infinity, också en skön låt. Riktigt tråkig video dock:S

Dead by april - losing you åååhhhhh öron orgasm:D:D

Demon Hunter - I play dead, jag får fortfarande fjärilar i magen när jag hör den här. Det var nämnligen till den här låten jag och min älskling kysstes för första gången<3

100 höjdare Golge haha, han är för skön! xD

Björn Gustavsson
Björn Gustavsson som WoW Jocke, ja vad säger man?xD




2 kommentarer:

  1. Vilken blandad musiksmak:O

    SvaraRadera
  2. Ja, haha. Jag gillar det mesta, bara det är bra. ;D Men för det mesta är det rock som gäller:)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥