2Dagar kvar :)

Ja nu är det bara två dagar kvar tills APU nr2 är över :) Fått mina omdömen helt ifyllda nu, mycket bra på alla. Känns riktigt bra. Så har de fått mitt nummer osv. så jag kan komma i sommar ifall någon blir sjuk osv. :)
Busskrasch grejen sket sig:( Jag, Hanna&Karin var ju skademarkörer för 1(?)2(?)år sen på USÖ. De behövde 3st så vi drog dit, var ritkigt kul. Nu behövde de till brandkåren med poliser, räddningstjänst osv. Men det visade sig hålla på hela veckan och det blir svårt när det gäller skolan så det blir inget :( Hade varit kul annars...

Idag slutade jag vid två då tog jag bussen hem så låg vi i soffan och tittade på Family Guy och Simpsons. Jag var helt slut så somnade ganska snart :) Så har vi precis ätit lite mat. Nu är vi ensamma i några dagar:D:D:D

Pusssar på haan <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥