Näst sista dagen

God kväll! :)
Har precis fått i mig lite nudlar så nu är jag mätt och glad och snart redo för lite sömn.
Gick näst sista dagen idag, känns skönt men ändå tråkigt. Har faktiskt haft det riktigt bra:O För första gången har det varit en riktigt trevlig personal också!
Efter jobbet kilade jag upp på stan och tänkte köpe en vit halterneck bh. När jag kom hem och skulle visa den för min bejb så var det inte en halterneck utan en vanlig.. Suck. Så måste lämna tillbaka/byta den i morgon. Det måste ha varit någon som hängt fel för alla framför och bakom den som just jag tog var halterneck. Klantigt av mig att inte kolla ordentligt innan, men jag hade ju bråttom. Får skylla på det :P

Nu ska ja fortsätta spela sims:D

Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥