Nyttig


Nu ska jag försöka föra in en nyttig period i mitt liv. Haha :D Blev lite inspirerad när Karin och jag pratade efter skolan ;) Ska försöka komma igång med att träna igen (Jogga,crunch,armhävningar.. u know) Och dra ner på godis, chips, läsk... Bara för att se om något händer. Man kan ju iallafall testa.
Någon som är med och utmanar mig om vem som kan hålla sig längst?;) (Ni som tycker att det här är oerhört larvigt så behöver ni inte läsa, jag ser det bara som en kul grej:) )

V.22
Jogga minst 1gng[X]
Inge candy förns i helgen(om det så är ett måste annars inget på hela veckan)[X]
Frukt i massor[/]
Mycket vatten(bubbel vatten ofc;) )[X]
Inga McDonalds, kebab..osv[X]
Situps totalt 100st. [/]
Armhävningar totalt 50st [/]

Det får räcka för den här veckan;D

Puss på min vackra älskling <3

1 kommentar:

  1. Men GUUUUUD VAD LAAARVIGT!!!! ;p
    Nu måste du hjälpa mig också! vill ju också vara nyttig. Men kladdkaka är vell okey?

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥