SegSöndag

Hur får man tag på 700kr snabbt? Ja, det kan man ju undra.. Skulle verkligen behöva de just nu..

Har försökt fixa till min header som ni kanske ser. Haha, den blev inge vidare. Är inte så lätt när man inte är så säker på bild program. Haha :)

Sitter just nu och tittar på parlamentet, innan så var det kalla fakta. Då handlade det om fåglar som plockades levande och travhästar som fick elstötar av grisfösare. Helt jävla sjukt hur illa man kan behandla djur. Jag förstår inte vad man tänker med?! Sånt där kan göra mig riktigt förbannad... Samma sak med den där bonzai kitten. Det är så jävla vidrigt att det inte är klokt! Jävla idioter borde spärras in och torteras... Minst. Ne, sånt där skit gör mig arg och ledsen. Finns verkligen folk till allt. Varit två våldtäkter nyligen i Örebro också. Hur lågt får man sjunka? Får de inte sex på annat håll så att de måste våldta? Vad tänker de på när de ger sig på barn? De förstör deras framtid. Finns så mycket skit. Så mycket... ?&%#"@

Usch vad trött jag börjar bli. Snart dags för att hoppa i kojs och se på film med min älskade. Tur att jag har dig:)

Tack för en jätte trevlig ritt Karin! :)

Pussar&Kramar på min älskade Johan<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥