skola i morgon

Har inte gjort så mycket denna helg faktiskt, varit rätt lugnt.. Skönt:)
I morgon är det skola igen, usch. Tur att man får sommarlov veckan efter iallafall;D

Saker jag vill göra i sommar/ innan sommaren:
Grilla massor [/]
Fixa en ny piercing [x]
Göra ljusa slingor [x]
Få till en bränna (fusk or not i år vill jag fan få färg haha) [ ]
Åka till strömstad [/]
Åka till Stockholm och shoppa/gröna lund [ ]
Ta en restresa utomlands [ ]
Tjäna ihop lite pengar [ ]
Lära mig en ny låt på gitarren [ ]
Få alla prov avklarade [x]
Skriva lite om Kriser(stora skolarbetet) [x]
Gå på ånnabodas bilutställning [x]
Gå på någon festival, typ rockweekend [ ]
Avklara 5v. APU [x]

Får se om listan växer lite ;D

Älskar min underbara älskling! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥