Snart helg

Sitter och tittar på "Hitta Hem" på 4an. Haha, de är så söta valpar med man blir helt tokig! :D Efter Hitta hem är det de där som jag fortfarande inte vet vad det heter... Japansk Show, aja iallafall så ska jag se det;D

Jag är jätte sugen på att åka utomlands, gud vad skönt det vore. Men havet, poolen, fina hotell, lys mat... Åhhh sool och baad:D Vill, vill, vill... Grekland, Turkiet? Cypern kanske? Kroatien? Äh, skitsamma vart jag än hamnar så blir jag glad. Om jag hamnar någonstans? Har förresten fått reda på att ja kanske får bli tim vikarie på Vesslan i sommar, inga fel alls;D Vore riktigt härligt. Har bara fått bra omdömen hittills! Känns jätte kul.:) Min handledare har flera gånger sagt att hon skulle vilja ha mig arbetskamrat.:)

Nästa vecka blir det att filma på teckenspråket. Och på söndag, DÅÅÅÅÅ jälvar!! Åhh jag längtar så. Ska bli så himla kuuul!!!!!!!!!!

Älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥