Första sommarlovs dagarna

I torsdags efter skolavslutningen så vart det utgång med bejb&Patric:) Var kul fram tills slutet... i fredags låg vi helt utslagna i sängen till typ klockan 4 eller något, dagen efter - det värsta som finns... Sen slingade jag mammas hår och så åkte jag o bejb och handlade med bejbs föräldrar. Så åt vi grillade hamburgare med pommes och såg på Batman och efter det såg de på V medans jag sov i min älsklings famn.
Idag fyller bejbs pappa år - GRATTIS. Så det kommer väl lite folk snart kan jag tro:)

Är DU eller någon i familjen/någon du känner intresserad av smink&hudvårdsprodukter (både för killar och tjejer) Som är ekologiska, inte testade på djur osv. För låga priser med leverans fram till dörren? Skriv det i kommentarerna så hör jag av mig snarast! :) Kataloger finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥