God morgon! :)


/08:40/
När jag kom till mamma så började jag med en promenix runt kvarteret. Det var väldigt skönt faktiskt såhär på morgon kvisten, och trott eller ej men det är SOL ute!! Hoppas på lite värme också. Tittade på min andra blogg förut, (min tidigare blogg) Och då tog jag, syster, Patric och bejb första doppet den 2Juni i lunger. Helt sjukt..

Hade en riktig otur förut när det gällde ägg, tänkte mmm vad gott med stekta ägg nu på morgonen. Det fann sex st kvar så jag tog tre stycken. Jag skulle ta upp ett ägg, men det visade sig att det hade blivit hål i botten på det. (?) Så det slängde jag. Sen tog jag upp tre ägg, påväg mot stekpannan slängde jag ett i golvet, ren otur men fattar inte hur jag lyckades. Så försökte torka bort slemmet från golvet. Men jag ville ha tre så gick till kylskåpet igen tar upp ett ägg, tror ni inte att jag klämmer sönder det? Jodå.. I slasken med det. Sista ägget, och jag ville fortfarande ha tre! Men neee dåå, så klart så krasade det också... Suck... Hur lyckas man? 4ägg.. Hm.. Aja, fick nöja mig med två väl stekta ägg och ett glas mjölk. Yummi.

V.27 far man till Sundsvall, woho! Helgen innan blir det bilutställning och så vare massa annat på G.
På fredag är det midsommar, så först blire väl lite mat och jordgubbstårta sen blire väl party party tror och hoppas jag! :D

Älskar Johan mer än mest <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥