Räddade fågel

Väckte älskling i morse strax innan 6 eftersom att vi behövde bilen. Sen la jag mig igen, det var ett jävla liv ute på altanen då. Men jag somnade, och när bejb kom tillbaka sa han att en fågel fastnat på altanen och tyckte vi skulle skicka Ozzy på honom. Men neeeeej sa jag och gick ut. Lyckades efter en stund att rädda den söta lilla fågel som fört sånt liv hela morgonen. Han hade antagligen flygit in i ett fönster och fått någon hjärnskakning för den var helt virrig. Men som sagt med hjälp av lite Emmy så klarade den sig och kommer nu leva ett lyckligt liv i resten av sina dagar ;D
Orkade inte krampen idag, tyckte det var rätt segt sist så jag hoppade över det. (Var mycket mysigare under täcket och lyssna på regnsmattret) Vi tog oss lite frukost och åkte in till stan. Gick till Annette för att hon skulle bedömma mitt hår och ge tips om vad jag skulle göra. Hon tycker jag ska låta det vara och låta solen bleka bort det oranga innan jag gör någonting mer.
Sen ringde jag tjejen som håller i försäljningen av det jag ska sälja i sommar, inget svar så vi åkte till marieberg istället och letade på spel till bejb. Sen åt han på McDonalds och jag på LaBaguette;D

Imorgon är det städning och sen är det skolavslutning:) Wohoo!

Puss&Kram <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥