Ridning


Sitter och drömmer mig bort, tillbaka på häst ryggen påväg mot ett hinder i full galopp.. Alltså den känslan går inte att beskriva med ord! Att vara ett med hästen. Åhh vad jag längtar tillbaka alltså... Är lite svårt nu att bara få tag på en häst. Haha. Det är mysigt med islandshästar också, de är så små och söta. Och det känns helt underbart när man får de att gå som man vill. Haha. Men just det där med hoppningen alltså, det är någonting jag verkligen skulle vilja ta upp igen...

Har fått i mig kvälls mat, nu sitter jag och tråkar runt på datorn. Går bara skit på tv:n (har dessutom bara 2 kanaler här ute..) Så vad gör man? Ja.. Säg det. Haha:) Ska fortsätta lyssna på musik och ta det lugnt. Kanske en natt promenad?

Älskar dig min bejb <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥