Första jobbar dagen

Usch vad segt det var i morse när man visste att man skulle upp och jobba. Haha. Gick upp 4.45, gjorde mig i ordning och satte mig och åt lite frukost innan jag väckte min älskling. Sen har dagen rullat på :) Träffat många gamla ansikten samt några nya, kan inte klaga för det har inte varit några fel på dagen!

Igår var jag och syster hos pappa och spelade bla. pruttspelet med Edvin, fikade, såg på film mm. Mysigt att träffa brorsorna :) Och pappa såklart:D Haha. Sen åkte jag och bejb till Anna och Tony och åt våfflor och lite så. När vi kom hem så bestämde jag mig utav en slump att kolla till vattnet till hästarna och lite så, tror ni inte att lillte busen Tummis hade rymt över till stona och dragit ner hela sin hagen?? Joo, plus att han vägrade att fångas in så jag fick springa runt där ett tag innan jag fick fatt han och kunde ställa han i boxen. Busig liten hingst det där...

Ikväll blir det att packa, i morgon blir det Stockholm;D

Älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥