God morgon alla glada!

Hallå!
Väckte min älskling vid 5 i morse, sen ställde jag klockan på 11 för att få sova ut lite. Vid halv 11 så började min telefon ringa typ en miljon gånger, åååhhh vad jobbigt det var. Haha. Så jag svarade och gick upp efter det.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar på lite tatueringar jag är sugen på att göra, och har varit sugen på att göra i hundra år känns det som... Men nu är jag 18 och får göra en utan att behöva ljuga om det så det ska väl komma inom en snar framtid. Ska bara bestämma mig för vilken först är ganska många jag vill ha. Haha.
Tänkte plugga lite alldeles strax när jag hunnit kolla igenom alla sidor som jag regelbundet måste kolla igenom när jag sätter mig vid datorn^^. Så blir det ridning runt 3 tiden, så ska jag skicka efter alla oriflame varor ikväll.

Ha en underbar torsdag!

Älskar dig Johan, du är mumsigare än mumsigast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥