Hemma från Stockholm!


Jag och min underbara gjorde en impuls resa till Sthlm:) Först tog vi bussen som gick 7.45 ifrån resecentrum så var vi i Sthlm ca. 10.30 då började våran vandring mot Chapman. Haha, tog sin lilla tid men vi hittade banne mig! Så vi lämnade av våra grejer och tog en färja till Gröna Lund. Vi åkte bergodalbanan, kvasten, insane, kollade spegelkammaren, gick lustiga huset m.m. Sen satte vi oss och tog några öl med två okända gubbar :P Sen åt vi lite sockervadd och så åt vi lite lunch där emellan. Något som förstörde stämningen var den hemska musiken E.M.D och Johan Palm var där. USCCHHHH!!!! Iallafall så tog vi färjan tillbaka till skeppsholmen igen, (efter några vändor med båten) vi la oss ett tag och vilade för båda var helt slut i huvudet. Haha:)

När vi vaknade till var klockan runt tio så vi beslöt oss för att äta någonting, så jag köpte en macka med smält mozarella och kalkon och bejb tog fetaost och någon olivgrej. Plus en kladdkaka. Så tog vi en varsin öl:)

På söndagen så checkade vi ut vid 11 sen gick vi upp till gamla stan, gick lite där och tog oss varsina mackor sen gick vi upp till "riktiga" stan genom drottningatan. Efter några timmar var båda vääldigt trötta, speciellt jag i fötterna eftersom att jag använde mina klackstövlar. Haha. Tror jag kommit i den åldern då man tkr det är snyggt, för nu vill jag ha alla klackskor/stövlar som finns. Varför har jag inte upptäckt det tidigare?:D

Idag blir det att ligga och dra sig i sängen så länge det bara går:) !

Ha en bra dag

Älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥