Mot stan!


(-08)Psyko...

(-08)Våran limmo;)

(-08)Som vanligt i våran släkt så spårar det ur efter ett tag..

(-08)Jag och syster gör oss iordning för en kväll på görnan, snygga linnen?

(-08)Vem vann inte 5kampen om inte jag? Massor av öl till mig som pris!

(-08)Så här glad är jag inne på en hotell toalett, det är de inte alla som är!

(-08)Magic, världens fränaste handfat om man frågar mig!

(-08)Gott med glass i gamla stan, vad fan har jag för skor?xD

(-08)Tittar runt lite i några affärer, hittar jag något? Jo en skinnjacka!

(-08)Mumsig hotellfrukost och... Emmys tuttar?

(-08)Givetvis åkte vi limmo hem ifrån Gröna lund, jag menar, vilka gör inte det??

Det där var lite bilder ifrån sthlm förra året:)
Ska strax krypa ner i sängen igen, men nu är jag hyffsat pigg så skriver lite här...

Igår vart det ridning runt sex, i spöregn, gissa om vi var blöta när vi kom tillbaka? Så vart det lite tv och lite kvällsmat osv. innan vi kröp till kojs bejb och jag:)

Idag blir det stan med mor, jag ringde och fixade en klipptid tills idag istället, orka vänta till tisdag liksom;D Så ska till Amadeus 13:15. Riktigt slitet mitt hår nu, men ska försöka spara så mycket som möjligt på längden.

Kelly Clarksons galet snygga frisyr, vill ha!

JagÄlskarDig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥