Hellu ;)

Tjenare:)
Idag var det åter en dag i skolan då, så segt men den är avklarad. Bara 177(?) dagar kvar till studenten. Snabbt avklarat.
Efter skolan tog jag mig en sväng till stan för att leta efter nya stövlar, är så trött på mjukis byxor nu känns extremt tråkigt, och jag hittade ett par på DinSko för 545kr. Går att göra lårhöga om man vill, kanon. MEN jag har inte hunnit testa de än så ska väl göra det sen. Haha. Är ju inte allt för lätt att prova ett par stövlar när man har mjukisbyxor, men det är öppet köp i 14dagar så:)
I morgon blir det körning hos cederbacks och på onsdag blir det ridning. Sen ska jag försöka lägga in lite plugg i veckan också (projekt+teori) Usch, känns så segt med skolan för man orkar liksom ingenting när man kommer hem. Man vill bara gå och lägga sig. Haha. Kul liv va?:P

En grymt skön låt! Älskar refrängen. Dessa killar kommer ifrån Umeå:)

Älskar dig Johan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥