Jag har inte svininfluensan



Eller någonting annat otrevligt i mitt öga, så skönt så:) Varit lite orolig eftersom att jag varit röd och det skavt lite i ögat under en vecka nu, så jag gick till skolsyster som skickade mig till USÖ. Fick göra massa läskiga tester, haha, ne men de hällde i svidande vätska i ögat, vände upp ögonlocken osv. Lite obehaglit sådär. Slutade iallafall med ögondroppar som jag ska ta nu i en vecka så ska jag göra ett åter besök nästa onsdag. Jag har möjligtvis råkat riva mig när jag försökt ta ut linserna eller likande, ingen fara ÄN sålänge men om jag gått med det längre hade det kunnat bli infektioner osv... Så det var bra att jag tog mig dit för en udnersökning!:)

Annars har dagen knallat på som vanligt, halvruttna potatisar, många timmars rast, vindoftande korridorer och lite sånt där trevligt som man får räkna med under en skoldag.
Nu ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite projekt och teori, börjar kännas riktigt stressigt nu. Vet inte varför för det känns som att det inte är så farligt men ändå...

Hoppades på en runda i stan med Karin idag men det blev USÖ istället. Så stan får bli en annan dag, förhoppningsvis inom kort!:)

Ha en fortsatt bra dag mina sköna!
Älskar min underbara pojkvän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥