Svettig som fan

När älskling kom vart det en sväng till needle demon, får se när det blir av men soon;D Ska kolla upp en massa ang. graviditet osv. Sen är det bara att köra!

Har precis kommit in efter en snabb runda i skogen avslutad med lite hoppning, herregud vad ovant det kändes. Haha. Tyckte både jag och Sessan som är lite nybörjare på hoppning. Haha. Men vi kom över hindret några gånger iallafall utan att fälla det och utan några snäva svängar precis innan. Så bytte vi häst så jag fick ta Fjollis, jisses vilken "lätt" häst. Är van vid att de hänger på bettet, men henne vågade man knappt ta i tygeln. Tänk att det kan vara en sån skillnad...

I morgon blir det mer ritt och på onsdag efter teorin blir det Strömstad med min älskade pojkvän <3

Nu ska jag fortsätta kika runt lite sen blir det lite kvällsmat och dusch.

Ha en trevlig kväll!
Lovely you<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥