Vill ha nya stövlar!

Det är ju så himla typiskt, mina mocka stövlar som jag köpte förra vintern och som jag tycker så mycket om har gått sönder! Dragkedjan på ena skon är helt paj, det har liksom blivit glapp mitt i eller vad man ska säga... :( Så satt jag och läste lite bloggar nu precis och fått reda på att höstens nya trend är lårhöga stövlar, hur fränt är inte det då?:D Så nu måste jag ut på stan och titta. Man kanske ser ut som en idiot i det, men vaddå det är väl värt att testa för det?:D
Först när jag såg de tänkte jag "aha, ännu mer porr i det hela?" tänker liksom på de där lättklädda tjejerna man ser posa framför bilar osv. Lätt klädda med mega långa stövlar med klack osv... Ja ni kanske har sett det ni med. Men alltså de skor som jag har sett nu på typ skopunkten, din sko osv. är fan riktigt riktigt snygga! Jag vill ha!
Såklart så är det redan populärt i kändis världen.
Det var typ såhär jag tänkte när jag fick höra "lårhöga stövlar" naket, porr porr porr.. ja..Men det blir väl vad man gör det till, om man skippar de där klackarna, latex materialet, de jätte spetsiga skorna och tar på sig ett par leggings, då blir det nog fan inte så dumt alltså;D
12

1.Mina fina skor, haha. Lite mer klack på de. 2.Mina gamla mocka, R.I.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥