Förkyld Emmy...

Ja men visst, näsan rinner, ont i halsen dåsig i huvudet och jag nyser hela tiden, kan det bli bättre? JA!
Idag var jag på besök på sjukhuset igen, de pillade i mina ögon som förra gången och så fick jag slutligen en salva att behandla 2ggr/dag med. Så nu är det antibiotika&kortison som gäller för mig. Underbart... Ska göra återbesök nästa onsdag igen.
När jag var klar på sjukhuset var jag så hungrig att jag gick och satte mig på Bara Vara och tog mig en varm kyckling baugette. Jätte god!!! Sen knallade jag och köpte ett födelsedags kort till älskling innan jag begav mig hemåt. Försökte se Beck - Advokaten, men somnade. Men det var kanske lika bra det.
Ikväll blir det ridning och att sova hos mamma. Så hoppas jag på en bättre dag i morgon!

Tjingeling allesammans!

Älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥