Massor utav dricka

Ja jäklar vad jag dricker idag allt för att rensa bort all skit ur kroppen. Känner att det är någonting som inte borde vara där, trött, huvudvärk, illamående och nu det här med urinvägsinfektionen då. OCH det ger resultat! Känner mig mycket bättre, redan. Så i morgon blir det skolan helt klart. Får sån ångest när jag är hemma, man borde inte ha det när man mår dåligt men jag får det. Går runt och oroar mig över att missa en massa saker osv...
Men lite duktig känner jag mig för jag har gjort en massa Bonniers, läst i religionsboken och i körkortsboken. Så lite nytta har jag gjort trotts allt :)

Imorgon är det skolfoto, ingen aning om vad jag ska ha på mig och jag känner inte att jag bryr mig så mycket heller eftersom att jag inte kommer att behålla de korten utan väntar på de som kommer till studenten istället :)

Snart idol så sitter och väntar på det just nu.

Ha en trevlig kväll
Kram Emmy
Mmmmm, älskliiing;D(marabouee)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥