Mitt i natten

Tjenare:)
Sitter uppe mitt i natten och dricker öl & bacardi. Haha. Somnade till på dagen när jag kommit hem ifrån skolan så börjar bli pigg nu igen. :) Jag har precis skrivit klart alla läxor, förutom romantiken, så har jag beställt lite julklappar. Tidigt ute, ja ja jag vet, men det är riktigt smart om man frågar mig. Då slipper man stressa plus att man har råd och kan planera lite ;)
Själv har jag funderat lite på vad jag önskar mig, och som vanligt så smink, hudprodukter (ansiktsmaskar osv. älskar det!) presentkort på Gina och H&M. Hm.. Sen kan jag inte komma på så mycket mer just nu. Får fundera vidare på det där lite till tror jag:D
Dags att köpa en massa värmeljus som doftar yummi nu, börjar bli riktigt kallt här ute i stugan nu.

Sov gott allesammans!:)

Älskar min underbara pojkvän, ingen slår dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥