Någon som är duktig på att skissa?


Jo, såhär är det att jag skulle behöva lite hjälp med att skissa lite på min tatuering för att få in lite fler detaljer osv. Om det är någon där ute som läser och är duktig på det så får man jätte jätte gärna höra av sig till mig!

Idag har hundarna blivit tillbaka hämtade, smulpajen uppäten och romantiken blivit färdig. Så nu är det dags för nya tag och en ny vecka fylld med en massa roligtheter, eller inte. Historia redovisning på onsdag&fredag, svenska redovisning på tisdag och sjukvårdsprov på fredag. Det är det jag kan komma på nu iallafall :P Weei, happy week. Tur att vi får in lite ridning där mitt i veckan också!
Kl. 21 är det någon ny serie eller om det är film på 4an som jag måste se, så ska väl förbereda mig för den nu! Kram Emmy

Älskar mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥