Trött och har träningsvärk



God kväll läsare :)
Vill bara börja med att berätta att igår var det hoppning och det var såååå himla kul. Gud vad jag har saknat att hoppa bana! Och det gick utmärkt med Marcis, ibland blir man bara på sånt gott humör och det här kommer jag må toppen för ett bra tag!:D (Gjorde en liten fin bild i pain på hur banan gick)

I tisdags körde jag på körskolan igen, backa backa och åter backa. Gick rätt bra, mycket bättre än jag trott, men har fortfarande en hel del att öva på :)
Så har jag och älskling sovit hos mamma nu 2 nätter. Men nu är vi back i Avdala igen. Så nu har jag precis skickat in en beställning till Oriflame och tänkte skriva klart romantiken som vi ska redovisa om 2 veckor tror jag det är.

I morgon är det äntligen helg, igen! :D Så fort tiden går ibland.
Ha en underbar kväll! Natti Natti! Älskar dig Johan<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥