Min dröm...

Jag har legat och tänkt framtid. Jag är ju en sån som måste planera allt hela tiden, men framtiden har jag faktiskt inte tänkt så mycket. Om 7veckor är det jul, sen börjar vår terminen sen är det studenten, sen då?? Då står man där ute i en helt ny värld. :O Jag vill läsa till spaterapeut, och vidare utbilda mig så jag kan tatuera, massera, ta hål i öronen osv. ni vet. Så vill jag jobba ett par år hos någon sedan öppna en egen salong. Så vill jag skaffa hus, skaffa katt, skaffa häst... Det är så mycket jag vill! Ska bli spännande och se vart detta tar vägen...

Blev en rolig dag i Askersund igår, första gången jag stått och skrattat på en kyrkogård tror jag:O Så körde jag hela vägen tillbaka till Örebro. Sen hämtade jag mitt tomtepyssel paket ifrån Panduro så tittade vi på Idol i Avdala :)

Idag är vi hundvakt, så vi blir hemma. Ska iväg en sväng till stan och hämta bio biljetterna till 2012 bara.

Ha en trevlig lördag och en ruskig halloween!!!
Kram Emmy

Allt <3


Lilla Sune nerbäddad, snodd från min systers blogg :)

1 kommentar:

  1. kikar in och lämnar ett avtryck :)

    hoppas du haft en bra dag :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥