Uppdatering

Inte suttit vid datorn så mycket nu i veckan utan det har varit någotning hela tiden. I tisdags var det vård och omsorgs college certifikat tjofräs ( Se bilder nedan på mig & Karin )
I onsdags var det ridning, ny pålle, Laiza heter hon. Efter det åkte vi till älsklings syster+sambo och hjälpte till med att bygga hundgård.
Igår var det informations kväll för 9:orna då jag, Karin, Viktor och Halid representerade omvårdnadsprogrammet på Risbergska.
Idag har det varit en jävla dag, började med att bussen körde förbi så man fick stå kvar i regnet och bli dygnsur. Sedan kom jag till lektionen och fick reda på att vi skulle ha redovisning + prov IDAG på något vi fick fakta om IDAG (gick ju bra men man blev ju lagom nervös) Sedan blev det en tids väntan i regnet igen tills bussen kom och tills min älskling med den varma famnen kom. Nu sitter vi och väntar på att åka till älsklingens kusin som fyller idag :) Och i morgon kl.08.00 blir det att flytta. Som ni märker fullt upp!!!

Kram Emmy
Älskar dig över allt annat<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥