Fredagsmys & massa plugg


Kan allt plugg inte bara ta slut någon gång? Nu har vi fått ett till "arbete" på sjukvård och kommer få en uppgift på historian som ska va klar innan jul, så har vi ju allt annat.... STOOPPP får man snart ropa och JAG ORKAR INTE MER!!! Jag är ju en sån som måste bli klar med allt direkt annars känner jag inget lugn utan bara stressad. Nu är det hur mycket saker som helst och jag orkar inte det, vill njuta lite av att det är helg :,(

Ensamma i helgen så det blir massa mys iallafall :) Åt precis lite thai mat och så har vi köpt lite godis med :) Så kl 20 blir det idol!
Köpte ett linne på gina idag till nyår också!!!:D


Dokumentären ovan, helt sjuk. Finns 6delar till på youtube. Handlar om Guds Barn som ja & Karin skrivit om idag på religionen.

Kram Emmy
Love love love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥