Hallå där!

Hallå där köp blåbär!
Idag är jag på ett super duper bra humör, varför? Svar: Vet ej! Kom till skolan vid 8.00, då stod det en lapp på vårat klassrum att läraren var sjuk =2h rast, nu då?? Så jag och Sofi köpte oss en varsin macka i Rosen sen gick vi till Haga där jag köpte BonAqua, fy fan vidrigt... Blä! Så har dagen knallat på... När skoldagen var slut raggade jag med mig Hanna till Cederbacks och skrev lite prov sen far man hemåt med bussen igen:) Och Hej här är jag!

Får se om det blir lite plugg på Islam idag, känns inte så jätte frestande om jag ska vara ärlig, men det märker vi väl :)

Ha en underbara dag, tillsammans!
Kram Emmy
Älskar dig <3<3<3<3
Satt och sökte på en massa hästar igår på google, en New Forest vore ju knappast några fel... Menar ser ni något ogillande på den här bilden? Nej! Eller jo, ryttaren som borde ha varit jag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥