Önskelistor!






Sitter och spånar lite i vad jag önskar mig i julklapp, kom på lite saker:)
  • Klippning+Färgning på Style&Klippotek (behövs verkligen!)
  • Presentkort på H&M, Gina, Nelly, MakeUpStore (hittat jätte mycket här jag vill ha)
  • Navelpiercin 1,6mm (min glittersten har ramlat bort så vill ha en ny)
  • Presentkort på NeedleDemon (så jag kan rista in min efterlängtade tatuering)
  • Locktång med olika lägen, stora lockar, små lockar, krusa mm. (Så man kan variera sig lite)
  • Epilator (Silk epil från Braun, den är rosa. Är så trött på att raka benen nu:( Så den är också efterlängtad!)
  • Så vill jag ju givetvis ha körkort + kunna fortsätta rida efter jul + ridgrejer. Men det känns som att det kostar lite väl mycket...

Så:D Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥