Plugga?

Hallå där :)
Vaknade runt tio idag, knepigt tidigt för att vara mig. Sedan har dagen bara rullat på, duschat, ätit frukost, suttit med islam lite grand...

Igår var det studiebesök på sjukhuset hur hjärtinfarkt kan se ut och lite sånt, skit fränt! Men i slutet tyckte min kropp att det stått rakt upponer för länge så då blev allt svart suddigt och blodtrycket föll... Riktigt jobbigt det där, och pinsamt minst sagt! Försökt att göra saker för att bli av med det men det verkar vara en del av mig och som tur är så händer det inte så ofta :) inte lika ofta som förr iallafall .

I inlägget innan kan ni se Erik sjunga Show must go on ifrån idol igår, jääävlar vad bra han är! Både jag och älskling satt med gåshud när han sjöng! Hoppas han och Calle möts i finalen.

Tänkte skriva klart projektarbetet nu och KANSKE läsa lite islam. Tycker det är skit tråkigt men måste ju någon gång :)

Trevlig lördag!
Kram Emmy
Mumsig puss på dig!

ps. ni har väl inte glömt att följa mig med bloglovin? ds.

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥