Snön har kommit!

Nu är det vitt ute, usch. Kallt, blött och eländigt. Miascaran rinner och frisyren går det inte att få orning på, hur ska jag stå ut?:) Nee, sålänge man får vara inne eller gå runt på stan och mysa till julstämningen är det okej. Men att vara ute och gå eller stå och vänta på bussen är väl ingen höjdare :P
Idag var det först svenska, vi fick varsina författare att skriva om, sen var det etik & sedan studiebesök på RSMH.

Innan RSMH så tog jag och Karin oss en sväng på stan, uj vad mycket julpyssel det finns överallt nu! Så var vi in på Kicks där jag köpte fransk manikyr på penna + hårnålar eftersom att de alltid försvinner spårlöst...

Nu har jag precis ätit köttbullar & mos och satt mig vid datorn med allt mitt julpyssel jag fick förra veckan. :D Så tänkte pyssla lite sen. Men först tänkte jag kika igenom Islam, projektarbetet och författaren :)

Ha en trevlig kväll och missa för guds skull inte inlåst :) Tror det är sista avsnittet!
Kram Emmy
You´r my everything! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥