Vet ni vad jag önskar mig?


Nu kan ni faktiskt inte påstå att det är långt kvar till jul! Vi är faktiskt redan inne i november månad så det är helt okej att tänka på julklappar, glögg, pyssel och pepparkakor nu!

Jag sitter och funderar på vad jag önskar mig i julklapp, det har inte varit lätt att komma på men här kommer en del grejer som ni tomtenissar gärna kan föra över till tomten ;)
  • Smink från MUS(make up store) eller möjligen presentkort där. (HELST!)
  • Presentkort på: Gina, Nelly, H&M, DinSko och MUS då:)
  • En mysig morgonrock med luva, i mjukt material inte i frotté!
  • Make up kurs eller ansiktsmassage kurs på Medborgarskolan.
  • Filmer, eftersom att jag är besatt av att se på filmer så vore detta toppen;)
Det är vad jag kan komma på nu, det kommer kanske mer saker på listan. Så tomten och hans nissar kika hit ;D

Vecka 45

  • Måndag
    -Skola
    -Skriva prov på Cederbacks
    -Skriva klart psykiatrin ev. etik
  • Tisdag
    -Skola
    -
    Om det inte är trafik&samhälle = Sola
    -Skriva klart läxor + läsa på Islam
  • Onsdag
    -Ingen skola = Sovmorgon
    -Körning med Carro ca.13:00
    -Ridning 17:30-18:30
    -Plugga Islam
  • Torsdag
    -Skola
    -Ev. prata med Gunnel om projektarbetet
    -Ev. sola
    -Plugga Islam
  • Fredag
    -Studiebesök på Thorax
    -Ev. sola
    -Ev. bio med små pojkarna
    -Plugga Islam, dock så lite som möjligt det är ju fredag!
  • Helgen
    -No idea yet.

Kram Emmy
Du är underbar mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥