En super duper glad Emmy

Pust, äntligen andas. Sov knappt någonting i natt, bara legat o vridit o vänt mig hela tiden. Sen var det upp och hoppa i morse, iklädd morgonrock ofc, sen vart det att sminka sig, äta lite frukost osv. Sen övningskörde jag och mor en liten sväng till McDonalds för att lämna några hyrda filmer. Sen hem igen. Så åkte jag och min bejb till VV och satte oss i lilla väntrummet. Fjärilar i magen. Så kom en snubbe och hämtade mig och så for vi. Tyckte själv att det gick piss dåligt! Så pulsen gick igång och man kände stressen, gah, så kom vi tillbaka till VV och jag visste att han skulle kugga mig. Försökte att hålla minen och försöka att inte ge upp så säger han att jag klarade det :O Hjärtat DUNK DUNK DUNK smilegroparna WIIIIIIE ut ur bilen (glömmer jackan) i famn på min älskling och sedan JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Kan fortfarande knappt tro det, ååh så skönt det är. Ska nog testa älsklingens bil imorgon påväg till festen :)

Kram Emmy
Älskar dig!

Ps. Här har ni lite att underhålla er med ;D ds.
http://www.youtube.com/watch?v=nEhmCE20zkg <--"Jag är rädd för mig själv" med en annan video.


1 kommentar:

  1. SVAR: Tack så mycket! :)

    Menar du med hästarna? :) I så fall nej, det brukar vara tävlingsuppehåll ungefär från december till slutet av januari, så några veckor till innan allt kör igång igen! ;)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥