Lov om 1 vecka :)

God kväll :) Vad trevligt att du tittade in.

Jag har precis kommit ut ur duschen och druckit upp min glögg så nu är jag nöjd och glad.

Igår träffade jag en gammal go vän som jag saknat väldigt mycket, var väldigt trevligt. Sedan åkte vi till Englund och sen till mamma. Mellan allt detta kikade jag förbi Oriflame också och nu ska jag försöka jobba till att bli gruppchef, det som krävs är att jag ska få tio stycken att vilja bli förmånskunder (de blir medlemmar och får 20% rabatt på allt i tidningen) Så jag försöker kämpa med det just nu :)

Idag har det varit skola, sen åkte jag och Karin upp på stan och letade efter en julklapp till min kära men vi hamnade bara i en massa knepiga affärer som luktade konstigt! Sen kom älskling och vi besökte synoptik (han är nästan lika blind som mig) sen övningskörde jag ut till Marieberg gick runt där och sen hem till mamma igen, pratade med henne och syster en stund sen for vi hit till landet igen :) Jag borde göra svenska och historia, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra så är inte allt för motiverad. Och så borde jag plugga inför uppskrivningen (nära nu) men jag är jätte trött så tror inte det blir så mycket sånt heller...

Nu ska jag försöka få med min prins ut till sängen och slå på något avsnitt med Oz :)

Kram på er!
Älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥