:)


Nu är klänning till studenten fixad, wiie, skit fin är den! :) Nu är det bara resten kvar ;)

Igår så var vi på kalas och efter det så skulle vi till bejbs kompis men det visade sig att han var på väg ut så då åkte vi till Pernill & Johan istället, och deras kompis, och ugglade film till kl 3. Sen for vi hem och somnade gott :)
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha ätit frukost, duschat och ätit lunch :) Ska iväg och handla frukost och lite sånt sen så jag klarar mig ännu en vecka på vårdcentralen.

Jag är jätte sugen på att handla kläder, massor massor av kläder så därför ska jag och mamma iväg till Marieberg i morgon och shoppa lite. Behöver också skor, träningsskor + vanliga vår skor. Så behöver jag tröjor, underkläder, linnen... Allt och lite till.

Nu ska jag kika på bloglovin ;D

2 kommentarer:

  1. Jag troooor att det ser ut som en fin klänning :)

    SvaraRadera
  2. Haha :) Nej då, det är inte så farligt, bara lite creepy ibland ;P
    Hur har du det med Suggan? Får du vara självständig? :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥