En söt valp och en bil full av snö


Jag är på ett jätte bra humör idag, det är så underbart när man är det. Det liksom pirrar i hela kroppen och man är nöjd med allt. Wonderful.

Startade dagen med hembakade pannbiffar och potatis, sen lite dataspel med Lucas och sedan for vi till älsklingens mormor & morfar för där var det kalas med tårta och kakor (som vanligt, haha) men man behöver faktiskt inte smälla i sig så mycket det räcker gott och väl med att bara umgås :) Och givet var lilla Sally där som är så himla söt!
Sen blev det hemfärd och att borsta av snö ifrån älsklingens gamla bil så den kan bli såld = pengar = bra att ha till Barcelona (som vi båda verkligen längtar och hoppas att få åka till!)

Det blir en lugn söndagskväll med datorn i knät och tv:n på, tänkte se om jag kan skriva på någon läxa och sen blir det väl att se på Johan Falk :) Sen blir det en lång och skön sovmorgon i morgon, börjar inte förns 14:40 så jag har fått lov att låna älsklingens föräldrars bil och ta mig till skolan, eftersom att enda bussen dit går klockan 11. Så på förmiddagen ska jag väl skjutsa älsklingens mamma till stan innan jag kan ta den.

Vet ni förresten hur underbart det är att ha körkort? Trodde inte att jag skulle njuta så mycket som jag faktiskt gör. När jag lånade mammas bil och för första gången åkte själv en längre sträcka så kände man liksom en stark känsla av frihet i magen, att faktiskt kunna sätta sig i en bil och bara kunna åka till en affär = wow. Jag tog mig hela vägen hit till landet oskadd, Emmy did it. Så fick jag ju hämta älsklingens föräldrar igår ifrån stan och det gick toppen det med! Jag kan till och med skjutsa och hämta folk, ett under ;)

Ne, nu ska jag leta på någon läxa eller liknande att göra så jag känner mig lite nyttig, sen blir det väl apelsin och betapet!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥